Кошик
15772 відгуків
Проф. засоби від усіх існуючих побутових комахПерейти
Agro Retail - Засоби захисту рослин, добрива, насіння
+380 (66) 874-68-40
+380 (98) 132-05-74
+380 (63) 640-59-36
Кошик

Збірка і упаковка замовлення

Як відбувається комплектація, зборка та упаковка вашого замовлення?

Після передачі менеджером заявки на склад, замовлення проходить кілька етапів складання до остаточної комплектації:

  1. Збірка товарів з чек-листом зі складських торгових вітрин.
  2. Звірка з чек-листом зібраних товарів на наявність браку і дефектів, уточнення термінів придатності і підрахунок товару згідно з накладною.
  3. Підготовка крихких і предметів, що б'ються до відправлення, а так само сортування товарів за групами і упаковка їх окремо.
  4. Остаточна комплектація і укладання зібраних, перерахованих і підготовлених товарів у спеціальну упаковку та інші пакувальні матеріали.

Деякий факти про формування та складання замовленого вами товару

  • Кладемо в посилку саме ті товари, які ви замовили - Фахівці складу ніколи не змінюють товари в замовленні при комплектації. Якщо з якихось причин товару не було в наявності, то з вами обов'язково повторно зв'яжеться менеджер і обговорить більш оптимальні варіанти виходу з ситуації;
  • Збираємо замовлення без помилок - Фахівці складу завжди точно, ретельно і з розумінням збирають ваші замовлення. Ми як ніхто інший, знаємо, яке розчарування замовника якщо йому помилково доставили не його замовлення, в посилці не вистачає товарів або вантаж зовсім пошкоджений при транспортуванні;
  • Ніякого простроченого або бракованого товару - Фахівці складу не кладуть в посилки прострочений або бракований товар. Такі товари бракуються до вступу на торговельний склад, а так само виявляються в ході планової інвентаризації;
  • Професійно упаковуємо посилки - Фахівці складу упаковують посилку з використанням спеціальних пакувальних матеріалів, щоб вантаж був міцним і надійно захищеним від поганих погодних умов і механічних пошкоджень під час транспортування. До додатковим пакувальних матеріалів можна віднести - гофрокартонновые листи, картонні короби, поліетиленові пакети, спінений поліетилен, стрейч плівку, бульбашкову плівку, скотч пакувальний, кур'єрські пакети, зіп пакети, бандерольні конверти, крафтовую папір, пінопласт, гумки і наклейки;
  • Даруємо корисні подарунки - Ми хочемо зробити для вас максимально комфортний, вигідний і надійний сервіс для здійснення покупок онлайн і підтримати вас на всіх етапах операції. За цим завжди доповнюємо замовлення приємними дрібницями, що б подарувати вам гарний настрій.

Доставка замовлень у відділення для відправки поштових перевізників

Доставка посилок у відділення транспортних та поштових компаній здійснюється власним транспортом один раз в день до 16.00. Замовлення оформлені після 16.00 відправляються на наступний день. Після того, як посилка відправлена, ми надсилаємо вам на телефон повідомлення за допомогою СМС або месенджера з номером декларації (ТТН) та всією необхідною інформацією для отримання посилки у вашому поштовому відділенні.

  • Виходячи з нашого досвіду, ми можемо з упевненістю стверджувати, що в 98.0% випадків, посилка замовнику приходить в обумовлений строк і повністю в цілості й схоронності. Варто так само відзначити, що замовлення приходять нашим клієнтам максимум через два-три дні після відправлення, а в переважній більшості випадків посилка йде трохи більше доби.
  • После прибытия груза в ваш город по адресу доставки, компания перевозчик обязательно уведомит вас прислав уведомление с помощью СМС или мессенджера с приглашением получить заказанный товар. Для получения вам необходимо иметь при себе документ удостоверяющий вашу личность (права или паспорт) и номер ТТН, который мы вам прислали по СМС после того, как заявка была отправлена.
  • Рекомендуем все же самостоятельно мониторить статус посылки путем отслеживания груза с помощью ТТН. Так же, при получении посылки, всегда проверяйте заказанные вами товары на наличие дефектов и повреждений, которые могли произойти при транспортировке.

Важливо! Перед відправкою весь товар нами перевіряється та страхується на повну вартість. При отриманні посилки вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні служби доставки у присутності працівника.

  • Порівняти фактичну вагу;
  • Перевірити зовнішню упаковку посилки щодо пошкоджень чи ознак розтину;
  • Перевірити вміст посилки згідно з накладною.

Не ставте підпис у повідомленнях про отримання та відмову від претензій, доки не переконайтеся, що з посилкою все гаразд. Якщо посилка пошкоджена та на товарі виявлено механічні пошкодження, вам необхідно скласти акт невідповідності до компанії перевізника. Служби доставки обов'язково відшкодовують заподіяну шкоду, якщо вона була заподіяна з їхньої вини.

Також під час огляду посилки у разі виявлення не повного комплекту товарів згідно з накладною вам необхідно зв'язатися з менеджером компанії Агро рітейл для отримання консультації щодо подальших дій. Ми зобов'язуємося надіслати власним коштом товари яких не було в посилці або повернути вам кошти за товар.

Просимо поставитися до цієї інформації з розумінням. Ми завжди намагаємося уникати таких ситуацій та докладаємо до цього максимум зусиль.

Переходьте до каталогу товарів для ознайомлення з повним переліком представленої продукції. Ціна на товар вказана великим і дрібним оптом, тому перед початком покупок рекомендуємо вам ознайомитися з сумою мінімального замовлення та умовами доставки та оплати. Також почитайте відгуки наших постійних клієнтів і покупців про товари, нашу роботу та сервіс, що надається. Якщо у вас залишилися питання, перейдіть у вкладку часто задавані питання або зв'яжіться з нами за номерами телефонів, поштою або вайбером вказаних у розділі контакти.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner