Повернення та обмін товару
Ми завжди готові обміняти товар на аналогічний або повернути Вам кошти за товари, які вам не підходять у відповідності з "законом про права споживачів", а так само надати Вам підтримку і додаткову консультацію з будь-яких питань щодо зворотньої доставки, заміні або поверненні товару.
Якщо у Вас виникли проблеми із товаром, Вам необхідно зв'язатись із нами за вказаними номерами телефонів у розділі контакти, щоб повідомити про це менеджера. У випадку, якщо товар бракований чи з терміном придатності, що вийшов, Вам необхідно надіслати фотографії, які це підтверджують нам у Viber, Telegram чи пошту, які вказані у розділі контакти.
Процедкра повернення чи обміну товару пройде без труднощів, якщо дотримуватись простих правил:
- Звернення з претензією надійшло не пізніше 14 днів із дня отримання товару покупцем;
- Збережені супровідні документи;
- Товар буде повернутий у той же спосіб, що і був отриманий;
- Товар не був у вжитку, збережено товарний вигляд та оригінальна упаковка, на товарі не розкрито пломби та не відірвано фабричних ярликів.
Також повідомляємо, що ми не несемо відповідальності за перевезення товарів, яке здійснюють транспортні компанії з якими ми співпрацюємо. Компанії перевізники беруть на себе зобов'язання відшкодовувати збитки завдані клієнтам з їхньої вини під час перевезення вантажів. Тому рекомендуємо оглядати посилку відразу ж під час отримання у відділенні перевізника.
У разі повернення товару ми відшкодовуємо тільки вартість самого товару (без витрат на пересилку і комісій фінансових установ).