Кошик
14479 відгуків
Сортове та гібридне насіння овочевих та квіткових культурПерейти
Agro Retail - Засоби захисту рослин, добрива, насіння
+380 (66) 874-68-40
+380 (98) 132-05-74
+380 (63) 640-59-36
Кошик

Поширені питання

  • Питання: Яка мінімальна сума замовлення на сайті?

    Відповідь: Мінімальна сума разового замовлення на сайті становить 299 грн. товару в асортименті. Ви можете легко набирати у ваш кошик покупок цікаві для вас позиції. При цьому кількість одиниць товарів в замовленні не має значення. Ознайомитися з умовами мінімального замовлення можна тут. Дякуємо за запитання.

     

  • Які товари відпускаються тільки по передплаті?

    По частковій чи повній передплаті відпускаються такі категорії товарів:

    • горщики та вазони;
    • агротекстиль ( агроволокно, агротканина, затіняючі сітки);
    • плівка теплична;
    • рукав поліетиленовий;
    • пакетоване насіння від 10 упаковок;
    • товари під замовлення;
    • об'єм замовлення більше 30 кг;
    • замовлення з адресною доставкою.
  • Питання: Чи можна повернути або обміняти товар, який мені не підійшов?

    Відповідь: Так, товар який вам не підійшов або з якихось інших причин вас не влаштовує, ви можете без проблем повернути або обміняти. Для цього вам необхідно зв'язатися з менеджером по зазначеним на сайті контактам і отримати вичерпну інструкцію як це зрозуміло і швидко зробити. Дякуємо за запитання.

     

  • Питання: Чи актуальні ціни на сайті?

    Відповідь: Так, ціни на сайті актуальні. Навіть якщо ціна з якихось причин змінилася (факторів з-за яких може змінитися ціна дуже багато), ви гарантовано отримаєте товар за тією ціною, яку бачите на сайті. Дякуємо за запитання.

     

  • Питання: Чи не прострочена продукція представлена у вас на сайті?

    Відповідь: Про прострочену продукцію не може йти ніякої мови. Ми стежимо за актуальністю строків придатності в обов'язковому порядку, а всі товари неналежної якості (браковані і некондиційні товари, а так само товари вийшов терміном придатності) відбраковуються до потрапляння на торговельний склад або виявляються в ході інвентаризації. Дякуємо за запитання.

     

  • Питання: Чому моє замовлення повернулося до вас назад? Що таке Автоповернення?

    Відповідь: У зв'язку зі збільшенням обсягу продажів та фізичною неможливістю відстежувати кожну відправку, ми підключили послугу "Автоматичний повернення незабраних посилок". Опція передбачає автоматичне повернення замовлення, яке зберігалося на відділенні компанії перевізника відповідно до встановлених термінів (крім неробочих і святкових днів) і не було забрано замовником.

    Зверніть увагу, що на відділенні перевізника посилка зберігається 7 робочих днів з моменту надходження її на склад, але на сьомий день вона вже оформляється на повернення відправнику назад. Тому отримати посилку необхідно щонайбільше на четвертий день після прибуття її на відділення. Якщо ви з якихось причин не встигаєте її забрати, то будь ласка, зателефонуйте на номери телефонів вказані в розділі контакти, щоб ми продовжили зберігання вашого вантажу. Будь ласка, враховуйте режим роботи відділення у вихідні, свята та неробочі дні. Якщо клієнт не отримав посилку вчасно і вона повернулася до нас назад, то вартість всіх пересувань вантажу туди і назад оплачує покупець. Дана послуга з автоматичним поверненням посилок підключена у всіх перевізників, з якими ми працюємо. Будьте уважні і забирайте свої замовлення вчасно.

     

  • Питання: Чому в мене не виходить до вас додзвонитися? Автовідповідач каже: Усі менеджери зайняті.

    Відповідь: У будні іноді дійсно додзвонитися до нас не зовсім легко у зв'язку з великою завантаженістю відділу по роботі з клієнтами, але в цьому немає нічого страшного. Ми фіксуємо абсолютно всі вхідні дзвінки за допомогою сучасної інтернет телефонії і обов'язково перетелефонуємо на всі пропущені дзвінки без винятку. Зазвичай час очікування становить не більше 40 хв, а в більшості випадків все відбувається набагато швидше. Якщо з якихось причин ми моментально не вийшли з вами на зв'язок, то не варто турбуватися, просто дочекайтеся своєї черги і ми з вами обов'язково зв'яжемося. Ви так само можете писати нам у вайбер, телеграм або на пошту зазначені в розділі контакти. Ви так само можете оформити замовлення на сайті компанії Agroretail.com.ua через корзину 24/7 і ми так само максимально оперативно в порядку черги з вами зв'яжемося. Заздалегідь приносимо вибачення якщо вам довелося чекати від нас зворотний зв'язок і обіцяємо в процесі виправити цей недолік. Дякуємо за запитання.

     

  • Питання: Ви відправляєте замовлення післяплатою Укрпоштою?

    Відповідь: Так, без проблем відправимо вашу посилку Укрпоштою післяплатою. Ми так само можемо відправити замовлення післяплатою Новою поштою. Більш докладно з якими компаніями перевізниками ми працюємо ви можете прочитати в розділі" доставка і оплата. Дякуємо за запитання.

     

  • Питання: Відправляєте ви замовлення в інші країни?

    Відповідь: Ні, на жаль поки не відправляємо, але надалі плануємо. На даний момент все, що ми можемо запропонувати, це відправити замовлення в прикордонні території України та споживач з іншої країни може в'їхати в Україну і самостійно забрати своє замовлення на території України, або попросити про це своїх родичів або друзів.

     

  • Питання: Я замовила у вас товари, що б'ються (крихкі), тепер переживаю чи доїдуть вони. Ви добре пакуєте посилки?

    Відповідь: Ми в обов'язковому порядку робимо додаткову упаковку крихких товарів для того, щоб уникнути механічних пошкоджень та бою. В основному застосовуємо:

    1. Картонні короби та ящики;
    2. Кур'єрські пакети;
    3. Повітряна - пупирчата плівка;
    4. Термоусадна плівка;
    5. Поліетиленові пакети;
    6. Гофрокартонні листи;
    7. Крафтову бумагу;
    8. Спінений поліетилен;
    9. Скотч пакувальний;
    10. Zip-lock пакети;
    11. Резинки;
    12. Пінопласт. 

    Більш докладно про те, як комплектується і збирається замовлення можна уточнити тут. Дякуємо за запитання.

     

  • Питання: Як мені здійснити оплату за моє замовлення?

    Відповідь: Ви можете здійснити оплату кількома способами:

    1. Сплатити ваше замовлення безпосередньо на пошті при отриманні (післяплата);
    2. Сплатити ваше замовлення на розрахунковий рахунок;
    3. Сплатити ваше замовлення за допомогою платіжних систем самообслуговування;
    4. Здійснити оплату готівкою кур'єру у руки.

    Більш детальні умови оплати замовлених вами товарів можна подивитися тут. Дякуємо за запитання.

     

  • Питання: На фотографіях певних товарів, якщо уважно придивитися, вже давно вийшли терміни придатності, а товар стоїть з позначкою "в наявності", як це розуміти?

    Відповідь: Так, таке справді може бути, але це не означає, що сам товар у нас прострочений. Справа в тому, що ви можете бачити старі фото, які були зроблені давно, тому так і виходить. Ми відразу хочемо вам сказати, що не варто переживати, оскільки ми своєчасно і планово слідкуємо за актуальністю термінів придатності в ході інвентаризації щомісяця, докладніше можна прочитати тут. Фотографії товарів-ми теж намагаємось по мірі можливості оновлювати і стежити за актуальністю, але зізнатися чесно не завжди встигаємо. Якщо ви хочете замовити товар, але виявили, що на фото вже вийшов термін, просто зателефонуйте нашим менеджерам по зазначеним на сайті контактам і додатково уточніть актуальний термін придатності. Дякуємо за запитання.

     

  • Питання: Скільки необхідно чекати на моє замовлення (Відправлення)?

    Відповідь: Термін очікування посилки в середньому становить від одного до трьох робочих днів. У переважній більшості випадків на нього впливають такі фактори:

    1. Наявність товару на складі;
    2. Швидкість обродки замовлення;
    3. Збір та пакування товарів на складі;
    4. Доставка у відділення перевізника;
    5. Доставка перевізником у пункт призначення;
    6. Погодні умови;
    7. Форс-мажорні обставини.

    В залежності від обраної вами компаній перевізником і куди саме відправляється вантаж, теж залежить час доставки. Бували випадки, коли перевізники доставляли вантаж п'ять-шість днів, але це швидше виняток з правил, їх прийнято вважати форс-мажором. Більш детально про терміни доставки можна почитати тут. Дякуємо за запитання.

     

  • Питання: Який термін придатності у представлених в каталозі препаратів для захисту рослин?

    Відповідь: Термін придатності у різних виробників в середньому варіюється від двох до п'яти років з дати виробництва. З цього можна говорити про те, що терміни реалізації у хімічних засобів досить великі. Дякуємо за запитання.

     

  • Питання: Скільки буде коштувати пересилка (Доставка) мого замовлення?

    Відповідь: Вартість пересилки товарів по Україні ви можете уточнити на офіційних сайтах компаній перевізників, якими ви збираєтеся скористатися. Справа все в тому, що доставкою товарів ми не займаємося, для цього є спеціальні компанії і сервіси, які займаються вантажоперевезеннями або поштовими пересиланнями. У цих компаній є спеціальні формули, за якими вони розраховують вартість доставки. Крім того, на вартість доставки так само безпосередньо впливає:

    • Відстань до кінцевого пункту прибуття вантажу
    • Фактична вага посилки
    • Об'ємна вага посилки
    • Додаткова упаковка
    • Додаткова доставка додому
    • Зберігання на складі перевізника

    У зв'язку з цим об'єктивно підказати вартість доставки ми не можемо. Але якщо говорити загалом, то середній чек не великих замовлень по вартості доставки виходить близько 80-100 грн. Додатково ознайомитись з умовами доставки та оплати. Дякуємо за запитання.

     

  • Питання: З якими службами доставки ви працюєте?

    Відповідь: Ми працюємо практично з усіма існуючими службами доставки, які представлені в Україні. В основному відправляємо замовлення такими компаніями:
    • Нова пошта;
    • Укрпошта;
    • Міст Експрес;
    • Делівері.
    Так само можемо здійснити доставку будь-яким зручним для вас способом. Якщо вам необхідна індивідуальна доставка, наприклад кур'єром або іншим перевізником, ви можете легко узгодити деталі доставки з менеджером за телефонами вказаними тут. Дізнатися більше про доставку та оплату. Дякуємо за запитання.

     

  • Питання: Чому ціни на деякі товари у вас такі дешеві?

    Відповідь: На всі товари представлені на сайті встановлені оптові ціни, які ви гарантовано отримуєте при купівлі на суму мінімального замовлення. У роздріб ми не торгуємо і можливо з цього і виходить настільки контрастні ціни. Перед тим як приступити до покупок, будь ласка, уточніть суму мінімального замовлення на сайті. Дякуємо за запитання.

     

  • Питання: Якщо я перебуваю в іншому місті, чи зможете ви надіслати мені посилку?

    Відповідь: Без проблем. Оформляйте замовлення на сайті або за телефонами вказаними тут і ми відправимо вашу посилку в будь-яку точку України будь-яким перевізником якого ви оберете. Ознайомитись з умовами доставки та оплати. Дякуємо за запитання.

     

  • Питання: чи Працюєте ви з кур'єрською доставкою додому?

    Відповідь: Так, можна замовити кур'єрську доставку товару в будь-яке зручне для вас місце. Компанії перевізники, які доставляють посилки у ваше місто або населений пункт, мають у відділенні кур'єра який за додаткову плату доставить ваше замовлення. Замовити кур'єрську доставку можна у менеджера за вказаними номерами телефонів. Додатково ознайомитися з умовами оплати і доставки ваших замовлень можна тут. Дякуємо за запитання.

     

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner